maandag 9 april 2012

ding 29 mobiel internet


Af en toe denk ik 'is dit nu het laatste' maar nee ze blijven uitvinden. Digitaal kunnen we steeds meer en meer, ongeloofelijk. Net als het filmpje 'zoek een huis met je smartphone'. Hartstikke handig, nooit geweten. Toen we een paar maanden geleden de apple tablet van de bibliotheek persoonlijk mochten uitproberen was ik verrukt. Zo'n nieuw en duur apparaat 'even' in mijn bezit. En ook dat vindt ik gebruiksvriendelijk. Je kan het in de lengte of in de breedte bekijken, app's toevoegen, het tablet is erg snel en ik had zelfs geen moeite met het toetsenbord. De qr-codes geven mij het gevoel dat ze mij buiten sluiten. Eerst wist ik niet wat het in hield en vond ik het wantrouwend. En nu weet ik wat het is maar ik weet nog steeds niet waar het om gaat. Is het werkelijk een qr-code die over dat stukje verhaal gaat? Uitproberen kan ik niet want ik ben niet in het bezit van een smartphone dan wel een tablet.

1 opmerking:

  1. Hoi Stryper Wyfke,
    Tsja, de mop is natuurlijk dat je nu iemand gaat zoeken die wel een smartphone of een tablet in z'n bezit heeft of je even iets mag testen...
    En ja, 'ze' zullen altijd uit blijven vinden. Wij kunnen ons gelukkig geen voorstelling maken hoe de wereld er over tig jaar uit ziet. De veiligheidspeld was al revolutionair!
    Maar het is goed dat je met het tablet hebt geoefend, weet je waar het over gaat, wordt het veel inzichtelijker van.
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen

D>