zaterdag 21 april 2012

Afsluiting ding 24 t/m 31



Yntskje en Thea bedankt dat we weer verder mochten uitbreiden met de dingen. Ik vond het vaak een hoop tekst en ik zat er tegen op om weer zulke moeilijke opdrachten uit tevoeren. Dat is mij zeer meegevallen op ding 25 na. Je hebt mij er voor vrij gegeven maar zoals ik al zei het zal mij lukken. Dus in mei staat het er vast op! Bedankt dames.

Ding12 Twitter
Ja de Twitter die ken ik al, dus dat was niet nieuw voor mij. Voor sommige gaat de wereld voor hun open, bijv. nooit gedacht dat we dezelfde hobby's delen. Ik vind het te persoonlijk om te plaatsen wat iedereen kan lezen. Je kan natuurlijk alleen de mensen kiezen die je zelf wilt, maar dan nog heb ik zo iets 'het gaat ze geen bal aan'. Maar buiten om het prive gebeuren is het natuurlijk zakelijk ook handig, zoals in de journalistiek. Even twitteren waar je bent, wat je doet en je kan advies, hulp, steun terug krijgen. Hoe worden we steeds meer non-verbaal verbonden en raken we steeds verbaal afgezonderd??



2 opmerkingen:

  1. Hallo Deborah
    Hier eerst even een korte opmerking over het "verwijt" dat je ding 12 en ding 17 niet gemaakt zou hebben.
    De eerste cursus 23 dingen bestond natuurlijk uit 23 dingen en die hebben we allemaal gemaakt. Toen was het onderwerp van ding 12 Spelen in de zandbak van wiki's en van ding 17 een Toepassing van web 2.0 bestuderen.
    Geen twitter en geen google maps of streetview. Deze dingen zijn er later bij gekomen. Omdat wij niet helder hebben wie deze opdrachten wel en wie ze niet gedaan hebben het verzoek om zelf te kijken of je over twitter en google maps hebt geschreven op je weblog.
    In deze nieuwste cursus zijn dat dus ding 12 en ding 17!
    En Deborah, we "verwijten" natuurlijk niemand iets.
    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Deborah,
    Lijkt mij goed dat we dit even kortsluiten. Bel je me even in Franeker?!
    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen

D>